Subject: Keresoja ehitusprojekt. Kooskõlastustaotlus
From: "Taavi Kikkas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Nov 2024 11:51:16 +0200

Tere!

Saadame kooskõlastamiseks töö nr 2024-215 „Keresoja metsaparandus. Kaust
2“. Ehitusprojekt V01.

Ehitusprojekti materjalid on alla laaditavad aadressilt:
<https://kobras.sharepoint.com/:f:/s/Projekteerijad/ErwHWBLwOmlCsOLMkDjwPh
cBKkXRq10GD5L5TAKaz2Wpwg?e=QMwqgQ>
https://kobras.sharepoint.com/:f:/s/Projekteerijad/ErwHWBLwOmlCsOLMkDjwPhc
BKkXRq10GD5L5TAKaz2Wpwg?e=QMwqgQ

Lugupidamisega

Taavi Kikkas

Projekteerija

Kobras OÜ

Tel: 7300 310 / 5616 6065

-------------------------------------

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.